23 Mayıs 2008 Cuma

Miss America uzun bacaklariyla evimde dolaşiyor

Herkesin memleketinden eski dostu evine yatiya gelir. Bunu anlarim. Ve fakat memleket NY'sa ve bu eski dost bir modelse işler biraz karişir. Başliktan da anlayacaginiz üzere evimde bir güzeller güzeli saliniyor. Topuklu giysem boyuna yetişemem, göğüslerimi çikarsam endamina erişemem. Kiz su gibi denen modellerden (bak sen iki anlamli oldu).
Evdeki bütün havam sönmüş durumda. Karizmayi nasil eski dozajina getireceğim bilmiyorum. Sevgilim benim ondan daha güzel olduğumu söylüyor ama bu ödevlerimi bitirdim anne kadar bariz bir yalan.
Planim şu. Bu yali kazigini hamur işlerimizle tanistirmak.
Yarin sabah kalktigim gibi bir manti açayim diyorum. Görsün Miss Amerika gününü!
Sonra çay saati gelir. Ee Turkish traditionlari güzelim. Su böreği, pasta masta derken, karnini bir de orada şişereyim. Akşam da kebab yemeğe gideriz diyorum.
1 haftada 3 kilo garanti. Kolaydi benim evimde öyle salinmak! Kendini bilmez! Zaten cocuk mezari kadar ayaklari var. Öyle kadin mi olur canim?
Beni en iyi anlayacagini düşündüğüm 1.50'lik annemin konuyla ilgili yorumunu da söyleyip yaziyi bagliyorum. 'Niye o kadar uzun canim! Yildizlarimi toplayacak!'. Süpersin be annem.

1 yorum:

Zeynep dedi ki...

sevgilinin arkadaşı diye evinde model besleyecek kadar iyi bir insan olduğunu bilmiyordum cücü, çok hakkını yemişim.
kendimi senin yanında sırp kasap slobodan miloseviç gibi hissediyorum.
ben podyuma ayağının ucunu basmış birini evimden içeri sokmam. mutfaktan görünen cizel posterini de ne yapıp yapıp kaldırtmayı planlıyorum falan yaaaani.