7 Mayıs 2008 Çarşamba



Chicago pek matah bir sehir degil ama sokaklarinda gezerken iste boyle seyler goruyorsunuz. İstanbul'daki gibi deli danalar değil.
Yanda gördüğünüz heykel, roman, film, konçerto Mackenzie Thorpe'ye ait.

Beni ağlatan ender stabil şeylerden biri. Öyle, bir resim gördüm, saatlerce izledim modeli insanlardan pek olamadim malesef. Fakat Mackenzie'nin yalinliği karşisinda kayitsiz kalabilmek epey zordu.
Gördüğünüz eserin boyutlari neredeyse benim kadar. Benim boyum da neredeyse 1.60. Aslinda 1.58 var yok ama hep yalan söylerim bu konuda.

Mackenzie'yle tanişmişliğimiz NY'a geçtiğimde artik bir selamlaşmaya dönüştü. Adim başi her galeride amcanin ya bir baskisi ya bir heykeli vardi. Utanmadan bir baskinin fiyatini sordum. 2500 dolarmiş. Doğumgünüm 11 ocak. İsteyen alabilir.

Hiç yorum yok: