18 Mayıs 2008 Pazar

kisiye ozel altyazi istiyorum

Ben, Amerikali sevgilim ve uzun yillardir Londra’da yasayan bir arkadasi gecen gun muhabbet ediyorduk. Bir sey anlatiyordum ve laf Jaws’a geldi.
"Hani Jaws’ta sey vardir ya..." dedim.
4 adet bos goz bana bakti.
"Jaws yok mu arkadaslar? Hani film..." diye israrlandim.
Sevgilim, dudaklarimi okuyarak ne dedigimi anlamaya calisti ve ..."OK man! She means Jeeewys..." dedi.
Aciklama Ingizili kesmedi: "Jewysss?... Jewysss?.....HAA! Jooaws!" The shark!"
Thank god demeye korktum.

1 yorum:

CONTACT dedi ki...

Bir de bunun: bir Ingiliz bir Türk ve bir Fransız yemeğe gitmiş versiyonu vardır:
- Hadi 'Börgır King'e gidelim
- Yeah! bURger King!
Buraya kadar aksan farkı dışında herşey netken, Fransız devreye girer:
- "???????? Aaaaaaa!!!olala!!! 'Burje Kenj!!'"
İnan ki Jö Tem demeye korkarsın!