29 Mayıs 2008 Perşembe

İzlanda'nin tadini kaçirmak istiyorum

Vision of humanity'nin yaptigi global peace index'ine göre İzlanda huzur konusunda basi cekiyor. Ülkeye soyle bir bakacak olursak, %12'si buzulla kapli. Nüfus 270 binlerde. Aksam disari ciktiginizda barda 5 kisi olma ihtimaliniz %74 (orani ben uydurdum). Yalnizlik diz boyu.
En ünlü tohumlarina gelecek olursak, Bjork abla bu topraklardan. Gecen gün kadinin cocukluk fotografini gördüm, Chucky'den hallice. Bunun kocasi da az degil. Mathew Barney miydi, neydi? Hani bir film festivalinde Creamaster diye 3 saatlik bir izdirap yasatmisti. Öyleki, bir sekilde DVD'si elime gecti, ben de hemen bir arkadasa verip bir daha getirme dedim. (izleyenlere not: megersem film masonluktaki 5 evreyi anlatiyormus.)
İzlanda sinemasi... Bizi ayiran kutup cizgisi mi? Aramiza giren cizgili kutup mu? Öyle boktan bir film hatirliyorum bu ülkeye dair. Belki oradan degildir ama ben İzlanda'ya cok yakistirdim.
Hidrojen bollugundan dolayi elektrik bedavaymis. Bu biraz huzur verebilir.
Son olarak huzurda bayragi tasimasina ragmen depresyon ve intihar oraninda sektör lideri.
Nüfusun %10'u da buzda kayip düsse, her sene ciddi bir fire verdiklerini söyleyebiliriz.
Bu kadar.

Hiç yorum yok: