22 Mayıs 2008 Perşembe

Anadolu Kaplanlari beni duble kadin yapti

'Evimin kadini' kisvesi altinda bira içip yağiz Anadolu erkekleriyle bakişiyorum. Bu, işveli cümleyi actigimda aslinda ne kadar da namusunun pesinde bir bayan olduğumu anlayacaksiniz.
Bizim terasin karşisinda inşaat var. Bizim terasta da ben ve bira şişesi.
İnşaattaki Anadolu Kaplanlariyla artik içli dişli bir ilişki söz konusu.
Ooo bugün erken başladiniz...
Hayirdir, beyiniz yok mu?
İçme o kadar yaziktir körpecik ciğerlerine... filan falan.
Enginar yapip kadin olduğum günün haftasi fönlü kafama dank etti!
Terasi çiçeklerle kaplamaliyim! Böylece emekçilerle aramiza yeşil bir mesafe koyabilirim.
İşte hayatima giren ilk çiçekler: bir bonzai, iki ortanca, bir çim adam, bir turp ve bir de soğan. Bonzai'nin ismi 'nano'. Henüz hiçbiri çiçek vermiş degil. Galiba ben her susadiğimda onlar da susamiyor.
Anadolu Kaplanlari'na gelecek olursak, hala kendileriyle kör nokta oluşturabilmiş degiliz.
Ama artik ben enginar yapabilen, çiçekleri olan duble bir kadinim.

1 yorum:

asli dedi ki...

terası çiçeklerle kaplayıp araya mesafe koyma düşüncesinde bir insanın en az boyu kadar bitkiler hayal etmiş olması gerekmez mi derken...
bonzai ve çim adam mı?!
miniksin tamam ama artık ufal da cebime gir. bonzainin golgesinde de yaz ne güzel geçer